Allahuakbar
But now those lonely lullabies, Just dampen my tired eyes,
Because I cant forget you.
Sesuatu Yang Hilang
Friday, September 7, 2012 | 2:09 AM | 0 comments
photo credit: Brandon Christopher Warren via photo pin cc

Cinta . Apa itu cinta . Aku tak pernah faham apa erti  berkasih - sayang dan apa erti dapat menyayangi seseorang . Bagi aku , cinta ni hanya untuk masa boring . Bila kau dah bosan , kau tinggalkan dia . Itu bagi orang yang tak tahu makna cinta seperti aku lah .

Sejak kebelakangan ini , hidup aku terasa seperti sesuatu yang tertinggal . Terasa seperti sesuatu yang hilang . Terasa seperti ada kekosongan dalam jiwa ini tatkala bersendirian . Baru aku sedar , aku tiada teman hidup . Teman hidup yang boleh menyokong apa yang kita buat . Yang boleh buat kita suka dari duka . Aku tiada .

Ingin mencari tetapi diri tidak sehensem Nabi Yusof . Ingin mencari takut tidak dilayan . Itu antara sebab aku takut ingin mencari teman hidup . Aku ingin mencari yang solehah . Dimana solehah itu ?
Dimana ?

Labels:


Older Post | Newer Post