Allahuakbar
But now those lonely lullabies, Just dampen my tired eyes,
Because I cant forget you.
Berani Gagal?
Wednesday, April 10, 2013 | 9:17 PM | 0 comments
Berikan kepada aku erti berusaha dan gagal. Berikannya kepada aku! Apa erti jika aku berusaha tetapi di pengakhiran Tuhan meletakkan nasib aku untuk gagal. Tiada erti. Semoga Allah mengasihani kepada diri aku. Aku sudah lama tidak menemui kejayaan yang begitu besar. Bukan sudah lama malah tak pernah dapat.

Maafkan aku wahai ayah dan ibu. Aku bukanlah anak yang boleh dapat dibanggakan. Maafkan aku. Aku hanyalah seorang manusia biasa yang berusaha sedaya mampu dan sentiasa sujud di sejadah tetapi gagal di pengakhirannya. Apakah dosa aku?

Ya Allah, maafkanlah aku jika aku mempersoalkan tentang takdir Mu Ya Allah. Maafkan aku. Berikanlah aku peluang untuk menikmati apa itu kejayaan yang luar biasa. Berikanlah aku peluang Ya Allah.

Labels:


Older Post | Newer Post